FANDOM

Ważne: Wikia należy do 8-letniej dziewczynki, w związku z czym aktywność na niej wymaga dostosowania się do zasad i form właściwych dla tej grupy wiekowej.

  1. Nie przeklinamy i nie obrażamy innych. Negatywne oceny wyrażamy w sposób kulturalny i odpowiedni. Krytykę, w szczególności, wyrażamy w sposób adekwatny do małoletnich użytkówników wiki (Kara za złamanie: 3 dni karne wpisywania  na tablicę).
  2. Nie piszemy artykułów z kłamstwem (Kara: godzina ban na cokolwiek).
  3. Nie edytujemy tego artykułu (Kara: 7 dni karne na edycję).
  4. Staramy się pomagać innym (Nagroda: następny ban odwołany).
  5. Nie śmiecimy kategoriami, wystarczy kilka na 1 strone. (Kara: 3 dni ban na edytowanie).
  6. Nie robimy tak, że ciągle wchodzimy i wychodzimy z czatu (Kara: za 1 raz ban na 1 dzień, kara za drugi raz 2 dni bana, kara za trzeci raz 3 dni bana, a kara za wiele osób zamknięcie czatu).
  7. Nie piszemy ściągniętych potworów, krain, ani odcinków (Kara: miesiąc bana).
  8. Nie śmiejemy się z tych, którzy mają mniej punktów (Kara: ban na 7 dni).
  9. Staramy się zdobywać odznaki. Spokojnie będą nagrody - pierwszy z 50 punktów to moderator czatu.
  10. Nie używamy komentarzy do rozmów nie na ich temat, ani jako czatu (Kara: 1 dzień bana).
  11. W krainy, potwory i odcinki nie dodajemy faktów. Fakty są na innych stronach. Za jedną pomyłke nie ma kary.
  12. Każdy wymyślony potwór ma być dodany do kategorii Potwory.
  13. Każdę wymyślone zwierzę ma być w kategori potwory, oraz w kategori zwierzęta.
  14. Jżeli w odcinku są rzeczy  nieopisane w nim, powinny być zamieszczone linki do ich objaśnień.
  15. Każde objaśnienie ma być w kategori objaśnienia do odcinków.
  16. Niekoniecznie dodajemy stworzenia do dziewczyn lub chłopaków.